شرایط و قوانین خرید از فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری پایتخت

 

از این که به فروشگاه پایتخت اعتماد کرده اید بسیار متشکریم.

قوانین زیر برای خدمات رسانی بهتر به شما خریدار محترم وضع شده اند و متمنی رعایت آن ها هستیم.

سفارش کالا:

خریدار محترم فقط اطلاعاتی که توسط شما، هنگام ثبت نام و یا سفارش وارد شده است، مبنای عملکرد ما است و چنانچه این اطلاعات عمداً و یا سهواً اشتباه وارد شده باشد و به ارسال اشتباه کالا بیانجامد، هر چند نهایت تلاش خود را برای کمک به شما خواهیم نمود اما مسئولیت این خطا بر عهده فروشگاه نیست.

چقدر طول میکشه ؟

۱-    معمولا ارسال ها در همان روز انجام می شود، (رنگ های عمومی و پراستفاده مانند مشکی برای صندلی و قهوه ای برای میز، همیشه موجود هستند و ارسال آن ها در کمترین زمان انجام می شود، اما رنگ های غیر عمومی و خاص، ممکن است نیاز به تولید داشته باشند و این فرآیند ممکن است گاها ۷۲ ساعت به طول بیانجامد.)

 

هزینه و نحوه ارسال:

۱-    ارسال رایگان شامل سفارش هایی است که مجموع آن به ۲۰۰ هزار تومان رسیده باشد.

۲-    ارسال رایگان تهران، تا جایی امکان پذیر است که اتومبیل امکان ورود به آنجا را داشته باشد. حمل خریدهای شما به طبقات، فقط در صورت انجام هماهنگی و پرداخت اجرت ممکن است.

۳-    حمل رایگان به شهرستان، تا انبار شرکت باربری در شهر مورد نظر شما انجام می شود.

۴-    قبل از ارسال کالا به منزل شما، حتما با شما تلفنی تماس گرفته خواهد شد.

             محصولات نیلپر: هزینه ارسال محصولات نیلپربرای تعداد ۲۰عددبه بالا رایگان و تعداد کمتر از آن شامل ۳۰هزارتومان هزینه حمل میباشد.

استرداد :

۱-    شما ۳ روز کامل پس از دریافت کالا فرصت دارید تا کالای خود را مسترد کنید. برای استرداد هر کالایی با فروشگاه به صورت تلفنی هماهنگ کنید.

۲-    هر گونه مشکل و یا عدم مغایرت مشخصات کالایی که تحویل گرفته اید، با آنچه سفارش داده اید به عهده فروشگاه است و هیچ هزینه ای بابت استرداد آن لازم نیست بپردازید.

تبصره: تغییری در آنچه تحویل گرفته اید، ندهید (مثلا سلفون های روی صندلی جدا نشود)

۳-    اگر کالا دارای مشکل و یا مغایرت نباشد، اما شما مایل به پس دادن آن باشید، کافیست هزینه های حمل آن را متقبل شوید.

۴-    کالاهای سفارشی (آنچه مخصوص و به سفارش شما تولید شده) قابل استرداد نیست.

نصب و مونتاژ:

۱-    نصب کالاهایی که در توضیح آن ها کلمه ی “نصب رایگان” درج شده، هرکجای ایران به عهده مبلمان پایتخت است.

۲-    برای مشتریان ساکن تهران خدمات نصب و مونتاژ قابل ارائه است که نیاز به هماهنگی و پرداخت هزینه دارد. (برای اطلاع از هزینه و انجام هماهنگی، با تلفن های فروشگاه تماس بگیرید).

پرداخت در محل:

۱-    پرداخت در محل فعلا فقط برای تهران ممکن است.

۲-    در صورت نیاز به خود پرداز سیار برای پرداخت در تهران، هنگام سفارش این نکته را گوشزد فرمایید.

خرید عمده:

برای خریدهای عمده، خدمات ویژه ای وجود دارد که بسته به میزان و نوع سفارش شما، متغیر است. برای آگاهی از این امکانات می توانید تلفنی با فروشگاه هماهنگ کنید.